Moje ostatnie wpisy

  •   :: Byl kryzys i to tak poważny że chcialam zakończyć to wszystko.  Wtedy uświadomiłam sobie że

    7 miesięcy temu

  •   :: Znowu mnie tu nie bylo.  Znikam i sie pojawiam. 
Ostat<br />ni weekend spędzony w okolic

    8 miesięcy temu

  •   :: Wlasnie Poraż kolejny w swoim żałosnym życiu sięgłam dna.&nbsp;
Nie wiem co czuje do swojego chl

    8 miesięcy temu

  •   :: &nbsp;
&nbsp;
Jak mam akceptować Jego skoro sama siebie nie akceptuje?&nbsp;

    10 miesięcy temu

  •   :: I znowu tu jestem po dłuższej przerwie i kolejny raz z metlikiem w głowie .&nbsp;
Co u mnie?&

    11 miesięcy temu

  •   :: Wszystko jest dobrze, &nbsp;nic sie nie zjebalo. &nbsp;Przyjaźń jak przyjaźń. &nbsp;Tylk

    12 miesięcy temu


Albumy

Aby wykonać akcję musisz się zalogować.

Jeżeli nie masz jeszcze konta zarejestruj się.

Aby wykonać akcję musisz się zalogować.

Jeżeli nie masz jeszcze konta zarejestruj się.

Wyślij na komórkę

Ten weekend był mega udany :D

W piątek na urodziny chrzestnej, jejku to już 50 lat xD impreza rodzinna jak najbardziej udana, wszyscy pochlali, pośmiali sie xD wróciłam do domu z bratem ok 4, powiem wam, ze cieszę się iż odnowiłam kontakt z kuzynostwem, którcyh już długo nie widziałam :D

w sobote na wieczór pojechaliśmy ja brat 3kuzynki i jednej chłopak na Dni Wieliczki, na koncert Margaret *.* na żywo świetnie śpiewała < 3 po koncercie brat zabrał mnie na kamikaze, najpierw krzyk, a potem śmialiśmy się xD i ok 23 pojechaliśmy do kuzyna, imprezka tam sie przeniosła hahahah

było super, nareszcie tak więcej z nimi gadałam i wgl *.*

niedziela, pojechalismy do wujka na imieniny, chociaż je ma dzisiaj, a ja miałam wczoraj, taka wymiana hahaha

a dziś oni do mnie przyjeżdzają na imieniny/urodziny :D 

tak mam dziś 17 lat *.*

Kocham to < 3


A o 20 przyjeżdzają Włosi na ŚDM i trójka nocuje u mnie w domu xD

Link do wpisu:

Komentarze

megera
32 miesiące temu

jeeeeeeeeeeeej Kikusia!
Wszystkiego dobrego, spełnienia marzeń, znalezienia miłości do końca życia, samych pogodnych dni i braku smutków. 1oo lat kochana! :* < 3

megera: jeeeeeeeeeeeej Kikusia! Wszystkiego dobrego, spełnienia marzeń, znalezienia miłości do końca życia, samych pogodnych dni i braku smutków. 1oo lat kochana! :* < 3

odpowiedz

Reklama
32 miesiące temu

kikusia1225
32 miesiące temu

megera:
jeeeeeeeeeeeej Kikusia!
Wszystkiego dobrego, spełnienia marzeń, znalezienia miłości do końca życia, samych pogodnych dni i braku smutków. 1oo lat kochana! :* < 3


Dziekuje kochana ! ❤

kikusia1225: megera: jeeeeeeeeeeeej Kikusia! Wszystkiego dobrego, spełnienia marzeń, znalezienia miłości do końca życia, samych pogodnych dni i braku smutków. 1oo lat kochana! :* < 3 Dziekuje kochana ! ❤

odpowiedz

hauntedlungs
32 miesiące temu

Piękna! :) :*

hauntedlungs: Piękna! :) :*

odpowiedz

ekscentrycznie
32 miesiące temu

Ja już Ci zazdroszczę tej jedynki z przodu, u mnie znielubiona dwójka wskoczyła :D
Pięknie! :* ^^

ekscentrycznie: Ja już Ci zazdroszczę tej jedynki z przodu, u mnie znielubiona dwójka wskoczyła :D Pięknie! :* ^^

odpowiedz

kikusia1225
32 miesiące temu

ekscentrycznie:
Ja już Ci zazdroszczę tej jedynki z przodu, u mnie znielubiona dwójka wskoczyła :D
Pięknie! :* ^^


Chciało by się cofnąć czas hehe :D

kikusia1225: ekscentrycznie: Ja już Ci zazdroszczę tej jedynki z przodu, u mnie znielubiona dwójka wskoczyła :D Pięknie! :* ^^ Chciało by się cofnąć czas hehe :D

odpowiedz

Dodaj komentarz

nick/imię:

Zaloguj się, jeśli masz już konto.
Zarejestruj się za darmo, jeśli go nie posiadasz.

treść komentarza:

Komentuj

Poleć to zdjęcie znajomym

  :: Ten weekend był mega udany :D
W piątek na urodziny chrzestnej, jejku to już 50 lat xD impreza rod

Podaj swój adres e-mail

Podaj adresy e-mail znajomych

Napisz wiadomość

Przepisz kod z obrazka:

 

Znajomi

624. Jeden ruletką. Wylosujesz mnie kiedyś?

1

Pozostałe (53)

Ostatnie komentarze

Otrzymane|Napisane

Ostatnio odwiedzili